Вітаю шановне панство. Мабуть кожного хто робить чи пробує робити ножі рана чи пізно доводиться виковувати клинок.
Спостерігаючи за іншими як працюють на молоті чи на пресі і сам кував але вручну невеликі шарики з підшипника і тому подібне. Останньою каплею була покупка кругляка діаметром 30мм і було вирішено робити прес.
Конструктивні елементи як у всих:
НШ-10
Розподільник Р-75 (трішки тюнінгований - видалена фіксація)
Мотор 7,5кВт 1500
Гідроциліндр ГЦ-125 (з навіски т-150)
За основу використаний 240-й двутавр і ще купа різного заліза
Так як на брухті ріжуть як попало, то довелось все обробляти самому. Тож озброївшись болгаркою, газовим різаком і натхненням ломонувся в бій
Але не було б так цікаво якби було все так легко. Різати болгаркою листи по 1,5 - 2 сантиметри ще та забава, порізав рівненько різаком. Для того щоб загнати в розмір пластини довелось зробити те, за що мене багато хто просто лінчував би
але тому станку вже нічого не допоможе і на ньому можна хіба обдирати заготовки, то я і не парився.
"Позаганявши" все в розмір настав час робити основні вузли даного агрегату. Спочатку взявся за повзун.
Бокові частини розмітив, посвердлив,порозсвердлював
і потім як праця зробила із мавпи людину, так і напильник робив із мене слюсаря
Для кріплення був потрібний палець і він знайшовся, вірніше старий шток із якоїсь гідравліки, з нього і в виточив та зробив кільце для застопорювання
В завалах старого брухту знайшов піввісь від ЮМЗ (там кругляк потрібного діаметру) та палець для кріплення самого циліндра
Потім "зтулив" усе до купи, глянув збоку, ніби все добре. Виставив циліндр, пластини, пальці і поприхвачував зваркою
Нормально зварити інвертором таку товщину майже нереально, то довелось везти все в стару тракторну бригаду і там добре проварити ось таким монстором
Маслостанцію робив "на глаз" і до того, як зробив все описане вище, через що і отримав проблеми
Станину робив по маслостанціцї. Саме тут проблеми і проявились у вигляді несоосності вала мотора і вала НШ. Довелось "колхозить".
Все зібрав, підключив, залив масло, включив - робить
шток їздить. Але попробувавши придавить метал, зрозумів
стає мотор навіть при скрученому на мінімум редукційному клапані, і це в три фази. А проблема була банальна - слабий мотор 2кВт 1500 обертів. Психонув, поставив на 7,5 1500, звісно довелось переробити кріплення
Знову все зібрав, підключив, ввімкнув і
все запрацювало їздить, давить як і повинно. Прокував стару заготовку. Трішки незвично, але то не проблема, будемо вчитись будемо працювати.
На авторство не претендую, а хто впізнає щось своє в конструкції, тим дякую за те, що вони зробили і поділились інформацією
Фото готового преса