Може якби ти писав своєю рідною мовою
за этим фактом (как и тысячами других (маю на увазі тисячі інших випадків подібної "змістовної і ґрунтовної" аргументації по іншим темам)) стоит такая же аргументация, как и за верой в Бога (коли їх просять аргументувати віру, аргументувати Бога, тощо). Сподіваюся моєю рідною, та ще й з коментарями буде зрозуміліше.
втім - про всяк випадок уточню: аргументація там така ж сильна і конкретна, як і аргументація у віруючих
А потім ти від віруючого чуєш щось в дусі "це не можна пояснити словами, це всередині, треба просто повірити, відкрити серце Ісусу (мабуть вони мають на увазі Бога, але вдамо, що ми не помітили це богохульство), і не слід сподіватися, що ти відразу відчуєш Бога в середині себе".
Так і тут - це зло, бо я так вирішив, усе - це вся аргументація. І про склад так само - не бачивши цього продукту, і, скоріш за все, навіть у руках його не тримавши (я, власне теж не тримав ні разу) зразу по складу (хімія, тобто) і способу отримання (синтетика, тобто) висновки зроблені.
Особисто я уявлення не маю, що з цих методів безпечніше - дідівський, новий комфортний (установка в першому пості) чи використання рідкого диму. Як і не мав уявлення до написання цього посту, як отримують цей рідкий дим, але, спосіб сприйняття світу, який я в собі намагаюся розвинути, схоже, кращий за вашу ксенофобію. Спосіб цей - критичне ставлення до інфи і своїх знань по темі цієї інфи. Якщо знань нема - то не роблю одразу висновок, а дізнаюся, розбираюся в питанні, щоб зробити висновок. Якщо розумію, що часу чи бажання розбиратися немає, то не роблю висновок, а залишаюся при думці, що про це ніфіга не знаю, тому відмовляюся і вибираю те, що знаю, або приймаю як є (залежить від ситуації).
http://www.wisegeek.org/what-is-liquid-smoke.htmhttp://www.virtex-food.ru/products/kostrovok/sec1/2/
Целое лето по всему побережью цыгане, у нас, носят рыбу
що там носять у вас цигани і чим воно оброблено - це ще відкрите питання.
Какие тебе ещё нужны факты ja)d?
та хоча б склад, а то це наче склад сталі по фотографії оцінювати )