Ніяк не бути - нехай висить як приклад (назву зміню згодом)
В мене також була цікава історія на кшалт замовник-воконавець.
Йшлося про замовлення з аукціону.
Через тиждень після сплати замовник кожен день писав декілька листів мені в приват з одним питанням - коли? Що Ви собі думаєте? Я заплатив свої гроші і т.д. (При всьому цьому він був обізнаний, що закази з ауцкціону приходять найраніше через пару тижнів, звичайно - місяць або й більше)
На всі листи я відповідав ввічливо, майже кожен день.
Кінець листування - я барига, недоросовістна людина, яка мороче людям голову.
Замовлення він отримав (причому найвищої якості), написав мені останнього листа, в якому було сказано, що він витре відбитки моїх поганих пальців з того девайсу за допомогою Феррі і т.д.
Відіславши товар я його забанив назавжди.
Наступного дня на "сусідньому" форумі ним була створена тема про мене-негідника, баригу, тощо.
Це все до чого я - покупці/замовники бувають дуже різними...
Какая разница была ли предоплата,
Большая, и даже очень
Если бы предоплата была, а исполнитель
отказался ее вернуть - это давало бы все права заказчику поливать дерьмом исполнителя.
Если ее не было (как в этом случае) - то зачем писать о недобросовестности и проч.?
исполнитель согласился выполнить заказ, но не смог
Еще раз цитирую
ви замовили клин потім змінили умови замовлення!!
И еще раз спрашиваю почему Вы не замечаете основного? Сколько еще раз нужно процитировать и какими буквами какого размера?
почему заказчик при этом должен оплачивать чьи либо затраты.
Где об этом было хоть полслова?
Встречный вопрос - почему исполнитель должен страдать от того, что он уделил внимание и потратил свои деньги ничего не требуя взамен?