Я в нинішніх реаліях і відсутності обмежень норм по вихлопу - не бачу взагалі прикола гратися з бензином. Хіба що попадеться гарний варіант, але тоді газ, місце в багажнику і всі приколи обслуговування газової установки.
Дизель більш ресурсний, мінімум вдвічі! набагато більші сервісні пробіги, приємніший в їзді більш тяговитий. Ну і я наприклад на баку солярки 60л проїжаю 1300 км загружений. А в реальності це раз в місяць заправлятись і доооовго їздити. Хлопці навчились зараз все ремонтувати без проблем, доволі доступно.
З приводу моторів 2,0 чи 1,5 л, скільки сил - це не дуже правильно по бумажці вибирати. Є більш вдалі мотори і менш вдалі, крім того часто по рокам відрізняється - яку саме топливну систему клали, які форсунки і т.д. Я настоятельно рекомендую самому йти, дивитись, не соромитись, просити поїздити сідати за руль і їхати. Ну і по хорошому якщо машина 90% для міського використання, то подумати, що важливіше об'єм і розгін до сотні, чи економність в загруженому потоці і простота обслуговування.
Ну і не ведіться на малі пробіги, такого в Україні не буває. Розраховуйте 20 т в рік, а все решта - мінімум сотня, сто пятдесят т. скрученого пробігу. Звідси і куча бреда на форумах - у мене на 180 т , то це, то це відвалилось, а насправді там 350 т.