Автор Тема: Авіамодельні двигуни  (Прочитано 945 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline ярослав

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 8950
  • Розташування: Рівненська обл., м.Костопіль.
  • МОРГ – место отдыха разочарованных граждан.
    • Мій сайт.
Авіамодельні двигуни
« : 27 Червня 2012, 23:33:56 »
В качестве топлива используется ефир.
"МАРЗ"івські двигуни їдять суміш ефіру, касторки, авіа керосину.  Від одного ефіру він згорить.


Offline Igor-ok

  • Бывалый
  • *****
  • Повідомлень: 1244
  • Розташування: Киевская область.
Авіамодельні двигуни
« Reply #1 : 27 Червня 2012, 23:45:23 »
О, а у меня где-то лежат двигатели калильные (штуки 2-3 и новые абсолютно), но помощнее 5см кубических что ли?
Вроде они работают на смеси спирта и масла....
http://www.hobbithouseinc.com/personal/woodpics/
галерея пород древесины.

Offline ярослав

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 8950
  • Розташування: Рівненська обл., м.Костопіль.
  • МОРГ – место отдыха разочарованных граждан.
    • Мій сайт.
Авіамодельні двигуни
« Reply #2 : 27 Червня 2012, 23:47:36 »
калілка супер. Ще й 5 кубіків. :)  На гурток як бігав, такі моторчики тільки на змагання виставляли :) 
ПС, калілка і на доброму дизелі працювати може.

AKS

  • Гість
Авіамодельні двигуни
« Reply #3 : 28 Червня 2012, 00:06:53 »
...калілка і на доброму дизелі працювати може.
Не может.

Offline ярослав

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 8950
  • Розташування: Рівненська обл., м.Костопіль.
  • МОРГ – место отдыха разочарованных граждан.
    • Мій сайт.
Авіамодельні двигуни
« Reply #4 : 28 Червня 2012, 00:14:40 »
Незнаю,  у нас ЦСТКАМи літали :) 

AKS

  • Гість
Авіамодельні двигуни
« Reply #5 : 28 Червня 2012, 00:22:00 »
Так они были как дизельные, так и калильные.
Прошу прощения у Т.С. за уход от темы.

Offline ярослав

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 8950
  • Розташування: Рівненська обл., м.Костопіль.
  • МОРГ – место отдыха разочарованных граждан.
    • Мій сайт.
Авіамодельні двигуни
« Reply #6 : 28 Червня 2012, 00:23:43 »
 {dr}  а може і дизель....  Деякі метанолом точно заправляли.  Я мав справу з дизелем.

Offline Al.P

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 3296
  • Розташування: МАРИУПОЛЬ -Смела
Авіамодельні двигуни
« Reply #7 : 28 Червня 2012, 04:57:22 »
У меня тоже был двигатель- МК-16.
Занимался сам, а двигатель выписывал почте, наложенным платежом.
Двигатель пришел вместе с винтам.
Да, Ярослав прав- работал на смеси эфира, керосина и касторки.
Касторка в аптеке, в желатиновых шариках, эфир достать было труднее, очищенный керосин- уже не помню, где брал.
На порядок выше считался двигатель "Комета", он же стоил вдвое примерно дороже- с виду точно такой, как в теме.
Эти двигатели компрессионные- сверху винт, и регулирующий компрессию, а сбоку, внизу- игла, регулирующая подачу топлива.
Видел я и авиамодельные движки со свечами зажигания.
АП!

Дмитрий

  • Гість
Авіамодельні двигуни
« Reply #8 : 28 Червня 2012, 07:27:29 »
Щас приду на работу и сфотографирую двигатель по подробнее.
Если можно подскажите на чем он работает, и к4ак правильно им пользоваться.
С уважением Дмитрий.

Offline Al.P

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 3296
  • Розташування: МАРИУПОЛЬ -Смела
Авіамодельні двигуни
« Reply #9 : 28 Червня 2012, 07:53:48 »
Пропорции- не помню, много лет прошло.
Смесь подается в патрубок- можно использовать трубочку от капельницы- по-моему, подойдет.
Подается из бутылки- как обычно, через отверстие в пробке.
При запуске- регулируется компрессия вон тем винтом, что на головке цилиндра, и впрыскивание топлива- иглой.
Запускается- резкими толчками за воздушный винт- без винта вряд ли заведешь.
Или нужен маховик, какой- не знаю.
Я запускал двумя пальцами- указательным и безымянным, на правой руке, резким почти ударом по винту- кажется, против часовой стрелки.
Может вполне- отсобачить или перебить пальцы- осторожно!
Двигатель перед запуском надо прочно закрепить на чем -нибудь- если сорвется- мало не покажется.
Может- есть еще какие способы- не знаю  {sm}
Да, на фото вижу только выхлопной, по моему, патрубок- подающего топливо не вижу.

Offline ярослав

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 8950
  • Розташування: Рівненська обл., м.Костопіль.
  • МОРГ – место отдыха разочарованных граждан.
    • Мій сайт.
Авіамодельні двигуни
« Reply #10 : 28 Червня 2012, 11:09:12 »
Если можно подскажите на чем он работает, и к4ак правильно им пользоваться.
Працює на суміші касторки, керосина,  ефіру. Пропорція 1 / 1 /1.  Ефір можна питати на  масло комбінатах,  та там де варять мило.   Касторка в аптеці.  Керосин треба чистий.
  Запускається  спеціальним стартером,  можна в ручну ударом по гвинту. Al.P вже писав. Акуратно,  сильно по пальцях може дати :)
  Хто ніколи не займався  цим,  для старту можна спробувати  кордову дерев"яшку і марз.  Там ломатись нічому :)

Offline Oliver

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 4514
  • Розташування: Буковина. Вижниця
Авіамодельні двигуни
« Reply #11 : 28 Червня 2012, 11:21:10 »
Калілки, наскільки памятаю, працювали на суміші метанолу і касторки. 75% х 25%. Вони були дуже дефіцитними.  МАРЗ 2,5д рахувався самим "ацтойним" моторчиком по всіх гуртках Радянського союзу. Коштував 16 рублів. Калільна 5 кубова "Комета" коштувала за сотню, КМД у спекулянтів біля 50.  В МАРЗі  слабеньким був палець на колінвалі, на який встановлювався шатун, постійно відламувався при виході на максимальні обороти. Сборка була ніяка, через нещільності задньої кришки підсмоктував повітря в картер, через що постійно глох, лікувалось встановленням прокладочки. Також дороблявся встановленням трубочки відбору тиску з картера, для наддуву в паливний бак. Випускного патрубка тут немає, там три вікна під рубашкою циліндра видно.  Хороший моторчик був КМД 2,5. "Літав" на такому. Клас F2D. Сорі за офф.
« Останнє редагування: 28 Червня 2012, 11:34:05 від Oliver »
З повагою, Олег.
Мій блог - http://oliverua.blogspot.com/

Дмитрий

  • Гість
Авіамодельні двигуни
« Reply #12 : 28 Червня 2012, 11:54:39 »
Вот фото с тыла.



Offline Fes

  • Администратор
  • Эксперт
  • *****
  • Повідомлень: 37762
  • Розташування: Дніпро
    • НОЖиК
Авіамодельні двигуни
« Reply #13 : 28 Червня 2012, 12:52:14 »
Кажись это "Ритм"
Могу ошибаться.... {_09}
"І на оновленій землі
Врага не буде, супостата,
А буде син і буде мати,
І будуть люди на землі…"

Offline Oliver

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 4514
  • Розташування: Буковина. Вижниця
Авіамодельні двигуни
« Reply #14 : 28 Червня 2012, 13:07:06 »
Нет, это точно МАРЗ 2,5 д. У меня где то такой же на чердаке вроде валяется до сих пор. Кстати, в данном кземпляре неправильно посажена гильза в картер, там по задней стенке посадочного гнезда под гильу есть направляющая алюминиевая втулочка, на неё не попали проточкой в гильзе, потому гильза не села окончательно на своё посадочное место, видно по винтам, которые крепят охлаждающую рубашку, она должна сесть на три прилива картера.
« Останнє редагування: 28 Червня 2012, 13:10:47 від Oliver »
З повагою, Олег.
Мій блог - http://oliverua.blogspot.com/

Offline ja)d.

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 14660
  • Розташування: Kyiv
  • Забанен навсегда
Re: Авіамодельні двигуни
« Reply #15 : 28 Червня 2012, 13:49:51 »
Відділив тему.

Мова – душа народу