Можливо я сказав не правильно,я висловився так,як говорять в народі.
Якщо питання про пріоритет, то мені все подобається, і художні вироби, і ковальські, і вироби чистовиків, от тільки незрозуміло чому вони виділені окремо , невже художники працюють брудно . Василю, я напевно чогось не зрозумів чи ти питав про варіації чистовиків?
Пріорітетів неможе бути жодних,всяк труд визиває повагу,і у кожного своє бачення.
Що стосується чистоти,то боюсь ми її бачимо по різному,я притримуюсь того,що дуже важко найти спеціаліста широкого профілю,у нас слюсарями стають бенз школи,а німець учиться чотири роки,і всі виконують однакову роботу,чи не так?і на перший погляд вона виглядає однаково.
Наприклад це мій ніж трьохрічної давності,
а це один із крайніх
На вигляд два однаковів ножі,,але це два ножі з різних планет(говорю прро чистоиу виконання клинка)хоча для простої людини всерівно,а люди які січуть оприділяють ,цим і визначається рівень майстра.
Питання стоїть в тому,щоб розібратись,і не мішати все в купу,а оприділитись чітко хто що робить.
Від мене часто вимагають радикальних змін в дизайні,але я працюю в іншому напрямку,мене мало інтересує всадний монтаж,дамаск,і багато чого іншого,я найшов свою нішу,і вдосконалююсь,роблю також моделі,які дають змогу годувати сім"ю.
В Росії є майстер,який гарно робить руків"я,він іде по своїй дорозі,скажіть йому,щоб зробив фултанга,і він буде дивитись на Вас,як на хворих.
Кожен з нас має зайняти свою нішу,вибрати те,що йому найблище,і в тому досконалюватись.
Вибачте,що відійшов від теми,в принципі ви праві,тема на так сформульована,я підводжу до того,щоб більш конкретніше оприділитись що ми робимо,і чи на правильній ми дорорзі.