Мабуть треба враховувати площу вітрила і опір води, тобто при значній площі вітрила і не значному опорі води сила вітру на парусник діє велика, що й змушує його плисти, а якщо вітер іде під кутом до вітрил, то він виштовхує вітрила вперед, при цьому опір вітру спереду вітрила має бути менший. Таким чином маючи якусь швидкість вітру, швидкість парусника може бути більшою, бо надуваючи вітер штовхає парусник під кутом до свого напрямку руху, а сила, яка при цьому прикладається до площі вітрила, дає можливість плисти паруснику швидше, якщо опір води мінімальний. імхо.
І потім, ці чуваки поставили рекорд - понад 90 км/год, невже вони йшли винятково під такої сили вітром?
Ось замітка:
В Петербурге вечером ожидается штормовой ветер. Скорость его порывов может достигать 16 метров в секунду. В восточной части Финского залива и в районе Ладожского озера ветер будет еще сильнее. Высота волн - до 2 метров, передают городские "Вести". Выходить в Ладогу и Финский залив на маломерных судах сейчас крайне опасно. От прогулок под парусом лучше тоже воздержаться. Дивимося
тут і бачимо, що 16м/с - це близько 60 км/год.
Також дивимося
тут:
Шторм
20,8-24,4 м/с
75-88 км/с
Гнутся большие деревья, ломает большие ветки. Ветер срывает черепицу с крыш
Очень сильное волнение
Высокие волны. Пена широкими плотными полосами ложится по ветру. Гребни волн начинают опрокидываться и рассыпаться в брызги, которые ухудшают видимость. Высота волн — 7-8 м, длина - 150 м
А судячи з відео, чуваки явно не під час шторму рекорд ставили