Geon Invader, 350 EFi, що скажете? Може хто мав такий, або подібний?
Був такий неповних 20000км - цілком пристойний кінь на свою вагову категорію.
Ніяких 'підводних каменів' чи відвертих недоліків не виявлено.
Третя траверса, пружини здається від діверсії, приспособа під другу пару сальників на стакани і густіше масло значно покращили поводження вилки(стандартний набір недорогих прийомів для тонких вилок)
До переробки підшипника рульової колонки та клапанів вилки руки не дійшли, але 'просилось'
Рама трохи 'гуляє'('налегке' ще норм, а з палаткою та іншим турспорядженням - відчутно) але то стосується всіх рам легких байків виконаних без космічних технологій лиття магнієвих сплавів у вакуумі під тиском, зате вариться в любому селі(мені в подорожах це вагомий плюс).
Двічі варив лопнувший підрамник - подякуємо всім причетним за гарні дороги, до байка претензій нуль - я б теж лопнув, якби мене так трясло.
Міняв розплавлене реле-регулятор напруги -гарна звичка возити запасне.
Масло спекотним літом наливав густіше(друга цифра в індексі) бо рекомендоване ставало рідке як вода, починав стукати чи клапан, чи палець.
Ну і за переднє колесо вбив би. Я розумію що гарно, але воно ніяк не витримує навантажень. Ні з самим колесом все ок, а от гума пасує перед стандартними ситуаціями - треба їхати дещо поважно і неквапно.
Байк завжди заводився з пів-оберта, не чхав, не кашляв))
Масло міняв частіше рекомендованого - в дяку за гарну роботу.
ПОЗДОРОВЛЯЮ за приєднанням до мотобратства!
Звертайтесь - допоможу чим знаю/вмію.
З повагою, Марк(МОЛОТ)
P.s.- в мене прадід як сів по війні на трофейний R66(сфотографуватись) так і не злазив.
Бабуся розповідала як він возив їх з мамою Узбекистан дивитися як цвіте пустеля.
А більшість 25-літніх кабанчиків ниють про затерплі кінцівки на 200-му кілометрі одеської трасси(і це новеньких ямахах з гідропневматичними прогресивними амортизаторами), так що...