Автор Тема: Токарні різці  (Прочитано 2449 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн tosi

  • Новичок
  • Сообщений: 33
  • Расположение: Львів
Токарні різці
« : 15 Февраль 2015, 23:50:36 »
Потрібна порада. Для певноі специфічноі роботи приходиться мені точити маленькі токарні різці ( по дереву) з стороною 1,5мм,  на ріжучій кромці навіть чуток менше. Так от роблю я іх з обломків старих радянських надфілів. І от ці різці в мене дуже часто ламаються чи через специфіку самоі роботи або ж через сам матеріал різця. Так як працюю акуратно і повільно більше схиляюсь до того , що надфіль не підходить в якості різця :) Отже питання якщо це так, який метал можете порадити для виготовлення таких різців?

Оффлайн papa karlo

  • Активный участник
  • ***
  • Сообщений: 606
  • Расположение: Нікополь
  • 0957855188
Re: Токарні різці
« Ответ #1 : 16 Февраль 2015, 00:01:41 »
Мех пила , ихмо.

Онлайн break

  • Бывалый
  • *****
  • Сообщений: 1448
  • Расположение: Київ, передмістя
  • Поки сонце зiйде - роса очi виїсть(с)
Re: Токарні різці
« Ответ #2 : 16 Февраль 2015, 00:48:17 »
Берете дискову пилку по дереву, з твердосплавними напайками, можна навіть з смітника, з половиною обломаних зубців. Ріжете болгаркою. Ну, а далі - випилюєте свій різець 1,5мм тої форми, що хочеться.
Та само можна з стрічкової пилки, з великої пилорами, там навіть простіще.
З мехпили - на мою думку гірше буде. Та й зламати легше.

Оффлайн Amos

  • Бывалый
  • *****
  • Сообщений: 1191
  • Расположение: Киев
Re: Токарні різці
« Ответ #3 : 16 Февраль 2015, 08:05:26 »
Насчет современных дисковых пил с ТС напайками и полотен пилорам я бы не делал с них. Материал зачастую не держит РК, приходится часто править. Вот мех пила-это таки да, сам такими пользуюсь резцами . Еще хороши будут дисковые фрезы по металлу, есть разных толщин и диаметров- думаю то что вам надо. Опять же если бы уточнили задачу можно еще что посоветовать-например как у Сорби сделать один держак и сменные ТС пластинки- хоть из мелких ломаных сверл, хоть из пластинок к резцам.
У меня тоже есть токарный небольшой по дереву, так что немного в курсе.  {gig}

Оффлайн tosi

  • Новичок
  • Сообщений: 33
  • Расположение: Львів
Re: Токарні різці
« Ответ #4 : 16 Февраль 2015, 09:02:59 »
Зрозумів, дякую. а самі полотна мех пили не принципово імпортні чи радянські? Якщо десь на базарі придбаю? Тобто звертати увагу чи старе ржаве полотно чи шукати нове імпортне :)

Оффлайн Amos

  • Бывалый
  • *****
  • Сообщений: 1191
  • Расположение: Киев
Re: Токарні різці
« Ответ #5 : 16 Февраль 2015, 09:16:32 »
Дело в том что в импортных пилах не все так просто - бывает биметалл, или подкаленные только зубья а полотно довольно неплохо грызется напильником.
Лучше берите старые совецкие, они недорогие, 15-20 грн полотно. Вкиньте в карман надфиль как на базар пойдете.

Оффлайн tosi

  • Новичок
  • Сообщений: 33
  • Расположение: Львів
Re: Токарні різці
« Ответ #6 : 16 Февраль 2015, 09:32:04 »
щоб було зрозуміло про ціль даних різців :) Товщина кільця 1,5мм, залажу різцем в торець заготовки і роблю виборку. Ці кільця що на фото вдалось зробити тримаючи різець руками, але важко - вириває з рук  {))} коли закріпляю різець в різцетримач і подаю супортом, досить часто різець ламається, вчора навіть зіпсув заготовку :(

Оффлайн Amos

  • Бывалый
  • *****
  • Сообщений: 1191
  • Расположение: Киев
Re: Токарні різці
« Ответ #7 : 16 Февраль 2015, 10:44:49 »
Интересный материал- это стаб дерево? Для чего такая деталька нужна- мундштук какойто?
П,С, Может тогда проще сделать резец на основе сверла для стекла, а подавать ЗБ?
Типа такого, только переделать немного-


Оффлайн tosi

  • Новичок
  • Сообщений: 33
  • Расположение: Львів
Re: Токарні різці
« Ответ #8 : 16 Февраль 2015, 12:13:36 »
Так, чи каштан чи клен стабілізований. Думав над таким, для інших матеріалів і маю таку фрезу саморобну, але по дереву вона не справиться, матеріал (Д16Т), та й сама деталь точиться на прутку, можуть бути проблеми з подачею такої фрези. Спробую все таки мех пилу, може все таки  вони не будуть так ламатись.

Оффлайн Romko

  • Активный участник
  • ***
  • Сообщений: 564
  • Расположение: м.Львів
Re: Токарні різці
« Ответ #9 : 16 Февраль 2015, 16:21:20 »
Родбілдінг?  :)

Оффлайн tosi

  • Новичок
  • Сообщений: 33
  • Расположение: Львів
Re: Токарні різці
« Ответ #10 : 16 Февраль 2015, 17:53:06 »
так :) вудки майструю

Оффлайн misk

  • Осваиваюсь
  • **
  • Сообщений: 184
  • Расположение: Сумы
Re: Токарні різці
« Ответ #11 : 18 Июль 2015, 21:50:23 »

Оффлайн vodolaz

  • Активный участник
  • ***
  • Сообщений: 286
  • Расположение: Киев
Re: Токарні різці
« Ответ #12 : 18 Июль 2015, 23:10:15 »
Если протачивать не глубоко, то есть наборы фрез для отверствий в дсп, если глубже то можно сделать из трубки.