Автор Тема: Полірування клинка з HRC>63, як?  (Прочитано 2430 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн break

  • Старожил
  • ******
  • Сообщений: 1640
  • Расположение: Київ, передмістя
  • Поки сонце зiйде - роса очi виїсть(с)
Полірування клинка з HRC>63, як?
« : 19 Декабрь 2014, 15:07:50 »
Влане, все в назві теми.
Подробиці наступні - зробив маленького клиночка. Заготовка - залишок кованої полосочки, з якої мій тато колись робив собі різці (столяр-червонодеревщик). Пиляв клиночка вручну, алмазними брусками (хонами), почав з 63/80, потім 28/40, потім - 10/14. Висновок про твердість зробив з того, що недороблений клинок впернено дряпає закалену Р6М5 (відрізний різець), при старанні майже знімає стружку.
Хотів відполірувати в дзеркало і почались труднощі. Водостійка наждачка від SIA, 3M, Mirka пиляє з трудом і робить поверхню апельсиновою кірочкою. Паста ГОІ - так само. Знайшов радянську мікронку (зерно невідоме, можливо 10/14мкм, водостійка) - так взагалі виходить цікаво. На суху процес майже непомітний. З водою - відразу з'являється купа шламу, а на поверхні клинка при поперечній шліфовці стають видні чіткі повздовжні і діагональні риски, більш темні, ніж метал навколо.
І що мені робити, якщо я таки хочу дзеркало?
Клинок - 80(від рікасо до вістря)х18Х2. При цій товщині робив спуски лінзою, щоб максимально зберегти міцність.

 

Оффлайн ventor

  • Активный участник
  • ***
  • Сообщений: 568
  • Расположение: Харьков
Re: Полірування клинка з HRC>63, як?
« Ответ #1 : 19 Декабрь 2014, 15:18:23 »
Алмазные пасты в помощь {y}
068 6108663 Александр

Оффлайн break

  • Старожил
  • ******
  • Сообщений: 1640
  • Расположение: Київ, передмістя
  • Поки сонце зiйде - роса очi виїсть(с)
Re: Полірування клинка з HRC>63, як?
« Ответ #2 : 19 Декабрь 2014, 15:23:10 »
Ну, алмазні пасти, ясно. А не підскажете, на що ту пасту оптимально наносити? Тобто - в якості притиру що краще використовувати? Ганчірочку? Шкіру? Дерево? Про мідь і чугун - в мене навряд вийде, бо писав вже - спуски лінза...

Оффлайн Wlad

  • Эксперт
  • *******
  • Сообщений: 3405
  • Расположение: Закарпатская обл.
  • За добро отблагодари сразу, за зло - отложи на пот
    • http://wladforge.com.ua/
Re: Полірування клинка з HRC>63, як?
« Ответ #3 : 19 Декабрь 2014, 15:29:39 »
Можна тверде не порите дерево в самий раз буде, і на кожну пасту свій приир
Моб - 0685571656
Моб - 0996328521 Влад
Мій сайт

Оффлайн break

  • Старожил
  • ******
  • Сообщений: 1640
  • Расположение: Київ, передмістя
  • Поки сонце зiйде - роса очi виїсть(с)
Re: Полірування клинка з HRC>63, як?
« Ответ #4 : 19 Декабрь 2014, 15:32:56 »
Акація піде? От тепер ще брусочків доведеться напиляти...

 

Оффлайн Wlad

  • Эксперт
  • *******
  • Сообщений: 3405
  • Расположение: Закарпатская обл.
  • За добро отблагодари сразу, за зло - отложи на пот
    • http://wladforge.com.ua/
Re: Полірування клинка з HRC>63, як?
« Ответ #5 : 19 Декабрь 2014, 15:37:04 »
Не скажу не пробував, я особисто букові бруски брав на один два клинка бруска вистачає.
Моб - 0685571656
Моб - 0996328521 Влад
Мій сайт

Оффлайн break

  • Старожил
  • ******
  • Сообщений: 1640
  • Расположение: Київ, передмістя
  • Поки сонце зiйде - роса очi виїсть(с)
Re: Полірування клинка з HRC>63, як?
« Ответ #6 : 19 Декабрь 2014, 15:40:22 »
На один-два? {_07} А потім? з буском що стається? Форму втрачає?

Оффлайн ventor

  • Активный участник
  • ***
  • Сообщений: 568
  • Расположение: Харьков
Re: Полірування клинка з HRC>63, як?
« Ответ #7 : 19 Декабрь 2014, 15:57:34 »
Я на крупном зерне использую латунь либо дуб, орех.На мелком -кусочки джинсы.На очень мелком - бумага {_11}
068 6108663 Александр

Оффлайн Wlad

  • Эксперт
  • *******
  • Сообщений: 3405
  • Расположение: Закарпатская обл.
  • За добро отблагодари сразу, за зло - отложи на пот
    • http://wladforge.com.ua/
Re: Полірування клинка з HRC>63, як?
« Ответ #8 : 19 Декабрь 2014, 16:01:31 »
Так краї збиваються витирається, це ж дерево, потім або на гріндер рівняти або брати другий.
Моб - 0685571656
Моб - 0996328521 Влад
Мій сайт