Автор Тема: Регулювання обертів двигуна.  (Прочитано 1422 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн змея7

  • Новичок
  • Сообщений: 8
  • Расположение: Херсон
Регулювання обертів двигуна.
« : 06 Февраль 2015, 11:30:57 »
Доброго дня,панове.Мабуть запитую дурницю,але ,не знаючи елементарної фізики, в неті нічого не зрозумів.Є двигун постійної напруги на 27 V Д-8т.Міняючи вольти на вході можливо регулювати оберти без втрати сили двигуна,чи потрібно ще щось,окрім транса,діодного моста та самого двигуна?Хочу зробити таку собі шліфмашинку з гнучким валом.Про силу двигуна незрозуміло-одні пишуть 2А,інші-9А.

Оффлайн darkness75

  • Участник
  • *
  • Сообщений: 198
  • Расположение: Киев
Re: Регулювання обертів двигуна.
« Ответ #1 : 06 Февраль 2015, 11:41:24 »
Доброго дня!
Якщо просто регулювати напругу - то обертаючий момент теж буде мінятись. Найдешевше буде придбати щось з готових з так званою "константною електронікою", або потрібно ваяти додатковий контроллер.
Але якщо двигун колекторний, то в ньому ефект буде значно менший і Вам варто просто провести експеримент, чи достатньо буде тяги двигуна на потрібних обертах.
Якщо ж потрібно мати вкрай малі оберти - то краще використати щось з редуктором.
http://easyelectronics.ru/dvigatel-postoyannogo-toka-xarakteristiki-i-regulirovanie.html - вот тут хорошо расписано что к чему.
« Последнее редактирование: 06 Февраль 2015, 11:50:49 от darkness75 »

Оффлайн Amos

  • Бывалый
  • ****
  • Сообщений: 1136
  • Расположение: Киев
Re: Регулювання обертів двигуна.
« Ответ #2 : 06 Февраль 2015, 12:11:33 »
Сколько у вас выводов в движке? У меня похлду есть такой же как у вас, только в с одной стороны вал, с другой кактушка какаято и выводов там 5 штук. Как подсоединить- ума не приложу.

Оффлайн змея7

  • Новичок
  • Сообщений: 8
  • Расположение: Херсон
Re: Регулювання обертів двигуна.
« Ответ #3 : 06 Февраль 2015, 12:24:52 »
Дякую за ссилку,дуже дохідливо все розписано.Починаючи писати пост,я розумів десь що все скінчиться тим,що скажуть-"Не мороч голову та руки і купи собі готову цяцьку",але ж ота вавка в голові не дає спокою рукам.Думав що вийде щось дуже сильне з показником в 9 А.
Виходів 2 всього.Можливо інші обрізані та заховані-ще не знімав верхню кришку-тільки недавно придбав.Думав що двигун постійної на пруги-то 2 проводи.В мережі на своїх форумах електрики розмовляють на якійсь інопланетній мові-нічого ге зрозуміло,думаю що наші спеціалісти підкажуть щось толкове.

Оффлайн DMITNIK

  • Активный участник
  • **
  • Сообщений: 644
  • Расположение: Запорожье
  • 0661189885
Re: Регулювання обертів двигуна.
« Ответ #4 : 06 Февраль 2015, 12:33:36 »
Это авиационный моторчик, обороты восемь тыс. с хвостиком. На продолжительную работу не рассчитан - действие отработал и отдыхает, если долго крутится - будет греться. У меня есть старая бормашинка на двигателе от дворников 12V - используйте такой и не мучайтесь. При использовании транса на разные напряжения и моста - работает нормально. При покупке нормального "дремеля" надобность в самодельной отпала.

Оффлайн змея7

  • Новичок
  • Сообщений: 8
  • Расположение: Херсон
Re: Регулювання обертів двигуна.
« Ответ #5 : 06 Февраль 2015, 13:30:15 »
Як і передбачалось-купуй готове.Куди тепер цей приспособити?Хай лежить тоді,як він ледачий,та не хоче довго працювати :D,чекає кращих ідей в голову.Дякую всім ,хто відгукнувся.Тема плавно перейшла в "Що купити ".Трохи пошукавши по мережі знайшов AGP-LY-128.Є в кого такий?

Оффлайн Amos

  • Бывалый
  • ****
  • Сообщений: 1136
  • Расположение: Киев
Re: Регулювання обертів двигуна.
« Ответ #6 : 06 Февраль 2015, 13:36:04 »
Не надо так сразу. Купите цанговый патрончик на него, будет хороший вариант для мелких работ. А по поводу БП-видел в инете старые БП от компов переделывали, или тот же транс + диды тоже выход. А регулировка оборотов- при его мощности не особо и нужна, ведь и так- прижмешь сильно или нагрузишь- остановится. ИМХО  =)

Оффлайн змея7

  • Новичок
  • Сообщений: 8
  • Расположение: Херсон
Re: Регулювання обертів двигуна.
« Ответ #7 : 06 Февраль 2015, 13:58:39 »
В якомусь опису цього двигуна бачив силу-9А,на цю цифру і повівся.Брав для обдирки дерева.До речі-дякую за пораду,використання цього двигуна без гнучкого валу я навіть не розглядав,а тепер спробую запустити без регулювання обертів,хоча,як показує практика,8000-то трохи забагато для деяких фрез-не ріжуть,а ковзають і не  зариваються.Для шліфовки хіба згодиться.

Оффлайн Amos

  • Бывалый
  • ****
  • Сообщений: 1136
  • Расположение: Киев
Re: Регулювання обертів двигуна.
« Ответ #8 : 06 Февраль 2015, 14:15:26 »
Могу ошибаться но 8Т-это наверно Ватты, потому там 8/27=0,3А Тоесть мощность БП не сильно и большая нужна. По поводу дерева- У меня ДПР один на 4000 другой на 6000, грызут неплохо. Посмотрите бормашину ПРОФИЛЬ- ведь там такие же движки ставятся. Тут вопрос в фрезах, что ставим фрезу по металлу с мелкой насечкой, а тут надо покрупнее.

Оффлайн Amos

  • Бывалый
  • ****
  • Сообщений: 1136
  • Расположение: Киев
Re: Регулювання обертів двигуна.
« Ответ #9 : 06 Февраль 2015, 14:20:37 »
Для дерева вот такиебы фрезы, только цена  {smelly}

Оффлайн змея7

  • Новичок
  • Сообщений: 8
  • Расположение: Херсон
Re: Регулювання обертів двигуна.
« Ответ #10 : 06 Февраль 2015, 15:01:30 »
Задивлявся я на такі фрези,бачив в ютубі як гризуть.Подобаються,але,як Ви вже сказали-ціна.Профіль теж дивився,навіть вів переписку з продавцями десь рік тому.Але сказали що представництва в Україні немає,а пересил тоді вартував як пів-бормашини.Я порахував що то занадто за хоббі.В російському Титані,педаль дуже гріється,у недужезнайомого є,жаліється-довго не попрацюєш.Форідоми китайські наче нічого,але з оригінального Форідома ні гнучкий вал,ні кінцевики не підходять,а приваблює тільки цим.Там і долото є непогане,і биття невелике,в китайському ж капець,та і сили там 75 Ват,малувато.Як вже казав по ТТХ непогана машина AGP,але теж відгуків катма.

Оффлайн darkness75

  • Участник
  • *
  • Сообщений: 198
  • Расположение: Киев
Re: Регулювання обертів двигуна.
« Ответ #11 : 06 Февраль 2015, 15:31:19 »
З гнучкими валами економити не слід. Маю кілька штук різних, одного від шепахівського лобзика, одного від китайськоі бормашинки forte чи шось таке, один від 3000 серіі дремеля і проксонівський. Так ось проксон - зе бест як то кажуть. Биття майже не відчувається навіть з китайськими фрезами. Всі інші добре бьють. А рашпільні фрези - то да, недешево. Але чи потрібен цілком набір? Для початку можна взяти одну - потім добрати потрібних форм.
Про власне бормашинку - тут 4000 дремель рулить, в нього константна електроніка і нижні оберти 5000 (іноді забагацько, але менше не бачив).
Якщо ж ліпити все таки самому - то імхо брати щось з двигунів ДПМ серіі і чіплятися до них валом від проксона.