Автор Тема: Два питання по гідравлічному пресу .  (Прочитано 692 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн KRG Roman

  • Бывалый
  • *****
  • Сообщений: 1016
  • Расположение: Украина, г. Кривой Рог
Потроху запускаю свій прес , виникло  кілька питань
Перше - гідравлічне. Двигун 3 кВт , 1500 об. Нш 10 У-3л , гідророзподілювачь р 40. Гідроциліндр 115 мм  . насос і розподілювачь нові.  Двигун давить поки не зупиняється , тиск масла 120 бар. Чи достатньо такого тиску для нашої справи ?
Друге питання- електричне. Двигун конкретно гріється. П'ять хвилин розваг і двигун градусів 60. Підключено через конденсатори, з двигуна виходить три дроти.  На 210 мФа - 12 ,5 ,9 А. На 180 мФа -8 , 5 , 10 А. На 160 мФа - 8 , 4 , 9 А. Звісно найкращий варіант - частитник , та п'ять штук то дофіга. Не хочеться  спалити двигун , ставити новий буде реально складно.  На двигуні відсутня крильчатка обдуву , от тільки як він так гріється , вона не допоможе. Що друзі підкажите ?

 

Оффлайн ukt

  • Старожил
  • ******
  • Сообщений: 1837
  • Расположение: днепр
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #1 : 22 Май 2019, 19:03:27 »
Нет крыльчатки- ставить принудительное, причём даже при нормальном оребрении лучше поместить в кожух чтобы воздух проходил по всей длине корпуса.

Оффлайн KRG Roman

  • Бывалый
  • *****
  • Сообщений: 1016
  • Расположение: Украина, г. Кривой Рог
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #2 : 22 Май 2019, 19:40:34 »
Крильчатка була , мені двигун дістався без неї. Відновлю. Та вона не врятує.

Оффлайн ukt

  • Старожил
  • ******
  • Сообщений: 1837
  • Расположение: днепр
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #3 : 22 Май 2019, 20:31:44 »
То что она была не значит что работать будет достаточно эффективно, тем более что там 1500 об/мин. Да и конденсаторы снимут треть мощности с двигателя. Просто принудиловка с кожухом будет заметно эффективней штатной крыльчатки.

Оффлайн Weltkind

  • Участник
  • *
  • Сообщений: 93
  • Расположение: Мариуполь
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #4 : 22 Май 2019, 20:42:00 »
На двигателе на бирке только звезда и 380v?
Узнаю! Узнаю брата Колю!

 

Оффлайн professorm

  • Новичок
  • Сообщений: 18
  • Расположение: Калиновка Винницкая обл.
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #5 : 22 Май 2019, 20:57:15 »
Крильчатка була , мені двигун дістався без неї. Відновлю. Та вона не врятує.
Питання не в тому,  крильчатку однозначно відновити,  з двигуга по можливості вивести  три кінці обмоток,
 правильно набрати ( проміряти струми)  конденсатори.  Питання в іншому,  для нш 10 в одну фазу тих 3 кВт однозначно мало,  може булоб варто спробучати перерахувати систему під нш 6?
З повагою.
Продам мед
точу дерево
//Вдохнул - выдохнул, жив-радуйся жизни//
skype- professorm3

Оффлайн break

  • Старожил
  • ******
  • Сообщений: 1631
  • Расположение: Київ, передмістя
  • Поки сонце зiйде - роса очi виїсть(с)
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #6 : 22 Май 2019, 21:28:50 »
Якщо підберете конденсатори - 3кВт достатньо.
З вашим гідроциліндром при живленні від 220В тиснутиме 10 тонн і соватись буде десь півтора сантиметри на секунду.
Обдув на двигун не завадить.

Оффлайн KRG Roman

  • Бывалый
  • *****
  • Сообщений: 1016
  • Расположение: Украина, г. Кривой Рог
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #7 : 22 Май 2019, 21:55:40 »
Обдув зроблю . якраз попався кулер на 220 , від зварки.
Шильдик розібрати не можливо.
То треба вивести всі 6 дротів ? В двигун прийдется лізти  , треба поміняти підшибники.

Оффлайн Amos

  • Бывалый
  • *****
  • Сообщений: 1253
  • Расположение: Киев
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #8 : 22 Май 2019, 22:15:55 »
тобто виходить у вас зараз 380 зірка зеднання а ви подаете 220 через кондери?
Треба вивести ще три дрота точно. дуже великі втрати, тому і гріеться мабуть.

Оффлайн professorm

  • Новичок
  • Сообщений: 18
  • Расположение: Калиновка Винницкая обл.
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #9 : 22 Май 2019, 22:19:32 »
Звичайно гріється, без крильчатки і до зупинки від навантаження:
Двигун давить поки не зупиняється , тиск масла 120 бар

Продам мед
точу дерево
//Вдохнул - выдохнул, жив-радуйся жизни//
skype- professorm3

Оффлайн valera

  • Активный участник
  • ***
  • Сообщений: 413
  • Расположение: Украина Черкасская обл. г. Смела
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #10 : 22 Май 2019, 23:05:27 »
Розрахувати прес можна використовуючи калькулятор Тохи -http://kb-plug.pp.ua/rozrobky/meh-obrobka/gidropres. Але я колись збирав подібний прес з циліндром 100мм. Мало сили і повільно рухаєцься шток.По перегріві двигуна - перевірте конденсатори , там може бути забагато ..Можна просто включити і нехай хвилин 10-15 просто без навантаження попрацює , бо так сильно перегріватися не повинно {gig}.

Оффлайн uniteks715

  • Осваиваюсь
  • **
  • Сообщений: 236
  • Расположение: ukraine,chervonograd
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #11 : 23 Май 2019, 08:19:36 »
Якщо гріється значить погано підібрані конденсатори. Як ти умудрився витягнути потужності з двигуна більше номіналу? Двигун зіркою підключений?

Оффлайн Weltkind

  • Участник
  • *
  • Сообщений: 93
  • Расположение: Мариуполь
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #12 : 23 Май 2019, 08:36:26 »
На самом деле, мало вытащить все провода с двигателя, нужно еще определить начало и конец обмоток, а потом еще и грамотно соединить их, тут уже не советую самому копаться, лучше найти квалифицированного электрика.
Еще, так и не понял, что там у вас с конденсаторами, но должен быть один пусковой конденсатор - который подключается только в момент пуска; один рабочий конденсатор, который подключается в то время когда двигатель уже набрал обороты, все это дело коммутируется через кнопку ПНВС(дешевле) либо два магнитных пускателя и кнопочный пост(дороже, но если токи в районе 10 А, пнвс долго не проживет)
Узнаю! Узнаю брата Колю!

Оффлайн professorm

  • Новичок
  • Сообщений: 18
  • Расположение: Калиновка Винницкая обл.
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #13 : 23 Май 2019, 09:12:29 »
Puj
но должен быть один пусковой конденсатор - который подключается только в момент пуска; один рабочий конденсатор, который подключается в то время когда двигатель уже набрал обороты, все это дело коммутируется через кнопку ПНВС(дешевле) либо два магнитных пускателя и кнопочный пост(дороже, но если токи в районе 10 А, пнвс долго не проживет)
В реальності для 3 кВт по одному пусковому і так само робочому поставити не вийде,
запускав так серії АО, АОЛ, АО2,  як пускових так і робочих (поки набереш правильну ємність) виходять
гирляди ( якщо використовувати КМБГЧ)
Для пускового якщо трапиться то можна використати КМПС .
З повагою.
Продам мед
точу дерево
//Вдохнул - выдохнул, жив-радуйся жизни//
skype- professorm3

Оффлайн shurap

  • Местный
  • ****
  • Сообщений: 871
  • Расположение: Сумы
    • Мой сайт
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #14 : 23 Май 2019, 10:14:11 »
Я в таких случаях, двигатель несу на фирму по перемотке, они выводят ещё три провода, правильно соединяют и за одно пролачивают обмотки, если надо меняют подшипники.

Оффлайн Nehai

  • Это Вам не это...
  • Global Moderator
  • Эксперт
  • *****
  • Сообщений: 6412
  • Расположение: Київ - Бровари - Шостка
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #15 : 24 Май 2019, 17:22:06 »
один рабочий конденсатор, который подключается в то время когда двигатель уже набрал обороты,
Это ж надо, в электрических машинах большие изменения произошли  (_19)...
 {_07} "...у меня глаз дергается ...тому кто это придумал надо гвоздь в голову забить..." © Пуля,"ДМБ"
Я то по серости своей, электрической, всю жизнь думал, что рабочий конденсатор подключается одновременно с пусковым, но в отличии от пускового остается в работе и после момента пуска.
ТУТ рекомендую почитать.
Надо понимать всю глубину наших глубин... © прапорщик Казаков,"ДМБ"
Nehai's stabwood&bone
Сергій Одіяненко in Fasebook

Оффлайн KRG Roman

  • Бывалый
  • *****
  • Сообщений: 1016
  • Расположение: Украина, г. Кривой Рог
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #16 : 24 Май 2019, 22:16:55 »
Пусковий конденсатор я від'єднав , двигун запускається коли на гідророзподілювачу стоїть - " нейтралка ". Тобто - практично в холосту.

Оффлайн Weltkind

  • Участник
  • *
  • Сообщений: 93
  • Расположение: Мариуполь
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #17 : 24 Май 2019, 23:53:15 »
Nehai, вы, конечно, молодец)) очень помогли человеку, не то что некоторые. {_11}
Узнаю! Узнаю брата Колю!

Оффлайн Nehai

  • Это Вам не это...
  • Global Moderator
  • Эксперт
  • *****
  • Сообщений: 6412
  • Расположение: Київ - Бровари - Шостка
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #18 : 25 Май 2019, 12:56:12 »
Я в гидравлических прессах не понимаю, потому помалкивал со своими советами. {sm}
О том, в чем забираюсь сделал тему на уже 6 страниц. Там расписано множество ньюансов на все типы известных подключений. И неизвестные "пересічному користувачу", разработанные с моим личным участием и мной опробованные, там освещены тоже. Тема мной плотно сопровождается и вопросы по электроподключению двигателей задавать лучше там, что бы все было в одном месте. {y}
Надо понимать всю глубину наших глубин... © прапорщик Казаков,"ДМБ"
Nehai's stabwood&bone
Сергій Одіяненко in Fasebook

Оффлайн Nehai

  • Это Вам не это...
  • Global Moderator
  • Эксперт
  • *****
  • Сообщений: 6412
  • Расположение: Київ - Бровари - Шостка
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #19 : 25 Май 2019, 13:16:17 »
Романе, в Ответе #15 посилання на тему...  8-) Почитай. Хоча, я думав, що ти цю тему бачив.
Найголовнійше: знайди толкового електрика, чи зробити як радить Діма Шевченко, та виведи всі шість кінців обмоток зовні двигуна. Тоді буде можливість зібрати схему "трикутник", бо на "зірці" двигун максимум може видати третину потужності, більше з нього не вичавити. Крапка.
На двигуні відсутня крильчатка обдуву , от тільки як він так гріється , вона не допоможе.
А от це ХЗ...
У мене був випадок, коли я ще працював черговим електриком. Завод із круглодобовим циклом виробництва.  Відключився вночі двигун закачки води із глибинної скважини у головну ємність технічної води. Приходимо удвох з напарником - двигун гарячий так, що аж фарба з нього потікла... Горілим не воняє, в схемі управління все нормально, живлячі кабелі цілі... (_23)
А потім хтось із нас додумався зняти кожух двигуна - відкрутився гужон кріплення крильчатки і вона просто злетіла з валу двигуна. Двигун крутився без обдуву - фарба, Карл, розплавилась та потікла фарба!
Поставили ми крильчатку на місце, почекали поки двигун прочах, включили - все чотко.
Надо понимать всю глубину наших глубин... © прапорщик Казаков,"ДМБ"
Nehai's stabwood&bone
Сергій Одіяненко in Fasebook

Оффлайн KRG Roman

  • Бывалый
  • *****
  • Сообщений: 1016
  • Расположение: Украина, г. Кривой Рог
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #20 : 26 Май 2019, 00:13:32 »
Сергій , дякую . Шукаю толкового електрика по місцю.  У всьому самому не розібратись . {sm}

Оффлайн KRG Roman

  • Бывалый
  • *****
  • Сообщений: 1016
  • Расположение: Украина, г. Кривой Рог
Re: Два питання по гідравлічному пресу .
« Ответ #21 : 31 Июль 2019, 21:59:43 »
Вирішилось все досить банально , частотник 3.3 квт . АС Привод. Зразу змінився звук двигуна , працює рівно , шелестить і не гріється. Відчутно більша потужність . Частотник буде працювати на прес , гріндер івакуумну камеру . Тож- брати треба було все одно.