Я звичайно, простий користувач, освіту маю хочиі вищу, але електротехнічну, до ДВЗ ніяким боком.
І коли мастило з двигуна зливаю (заміну вже років 6-8 роблю сам) то двигун же не промиваю.
А там "старого" мастила не менше 0,5 л лишається.
Та і було у мене пару раз, мабуть ще до 100 т. пробігу (не пам'ятаю точно), що доливав у двигун мастило іншого виробника з такими ж параметрами в'язкості та таким же допуском від VW як мені треба - 505.01. Я тоді також заливав мастило VW Original лише не Special D. Ємностями по 1 л таке тоді не продавали "на кожному кутку", а дизель же мастило їсть... Тому доливав здається Delphi, Mobil та Castrol, що знаходив у автомагазинах. Проблем не було.
Ситуацію нинішню пояснюю.
Перейшов знову на Volkswagen Original Special D 5W-40.
До того років 5-6 заливав Castrol Magnatec Diesel DPF 5W-40.
Може і нічого не станеться, але ризикувати не хочу, моя А5 2,0 TDI PD вже 220 т. км пройшла і у двигуні не робив нічого (тьфу-тьфу три рази) окрім сервісних замін мастила, фільтрів, ГРМ.
Магнатек специфічне мастило, класне, але мені казали воно щось там може підмагнічувати в двигуні. У мене з'явився незвичний стук в дивгуні. Навіть не стук, а натяк на нього, що проявляється зрідка на холодному двигуні. Специ на шкодовському СТО лазили - причини не знайшли. Порекомендували змінити Магнатек на інше мастило. От я і змінив.