Все це, про що ви тут пишете, називається не интернет-магазин, а
стіл замовлень (стол заказов)
Інет-маг апріорі працює автоматом (ну, повинен так працювати - як в інших країнах) і ніякі передзвони йому не потрібні. Навіть якщо товару немає в наявності або ще щось - йде листування, а не дзвінки. Замовник - коли має/знайде час - прочитає й відповість.
Дзвінок - це втручання в особисте життя. Але нам (їм) це до фені - чи не так? До лампади що замовник, наприклад, спить після нічної праці, або просто зайнятий. Чи зовсім забув телефон вдома - тоді замовлення відміняється, бо не відповів "так, таки купляю"? Було б смішно, якби не було сумно...
В тім то й справа, що понавідкривали різних онлайн-сервісів, а як воно і що - розібратись ніц. Навіщо? Воно ж і так працює. А назва - інтернет-магазин - це ж по сучасному, модно і в тренді. Блін..
Оце і є наш національний, пришелепуватий підхід...
На жаль не тільки в цьому питанні..