Ножовий світ > Потрібна думка

Наборы бит.

<< < (5/5)

os:
В нас у Львові є продуктовий ринок Шувар. Він має свій сайт. Жінка досить часто (як нe має можливості вискочити скупитись на базарі) на ньому замовляє різні продукти - від овочів, оліі, круп до свіжого мяса, з доставкою додому. Ціни аналогічні як і на самому базарі. Стосовно якості продуктів - років п'ять користуємось цим сeрвісом, жодного разу прeтeнзій нe було. Нe вигідно ганяти кур'єра з нeякісними продуктам .

Fes:
Все це, про що ви тут пишете, називається не интернет-магазин, а стіл замовлень (стол заказов)
Інет-маг апріорі працює автоматом (ну, повинен так працювати - як в інших країнах) і ніякі передзвони йому не потрібні. Навіть якщо товару немає в наявності або ще щось - йде листування, а не дзвінки. Замовник - коли має/знайде час - прочитає й відповість.
Дзвінок - це втручання в особисте життя. Але нам (їм) це до фені - чи не так? До лампади що замовник, наприклад, спить після нічної праці, або просто зайнятий. Чи зовсім забув телефон вдома - тоді замовлення відміняється, бо не відповів "так, таки купляю"? Було б смішно, якби не було сумно...
В тім то й справа, що понавідкривали різних онлайн-сервісів, а як воно і що - розібратись ніц. Навіщо? Воно ж і так працює. А назва - інтернет-магазин - це ж по сучасному, модно і в тренді. Блін..
Оце і є наш національний, пришелепуватий підхід... (_23) На жаль не тільки в цьому питанні..

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[*] Попередня сторінка

Go to full version