Автор Тема: Даешь УЛайт!  (Прочитано 19769 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Fes

  • Администратор
  • Эксперт
  • *****
  • Повідомлень: 37762
  • Розташування: Дніпро
    • НОЖиК
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #50 : 05 Лютого 2020, 21:43:48 »
Так нужно было - если Вы реально хотели помочь, объяснить и ответить на вопрос.
И эта не тема не о ножах, и здесь Вы (как я понял) абсолютно не новичок.
Неужели требование аргументировать свои ответы и предпочтения - это что-то новое, доселе неизвестное и не принятое в диалогах и спорах? {_07}
"І на оновленій землі
Врага не буде, супостата,
А буде син і буде мати,
І будуть люди на землі…"

Offline novak

  • Будемо жити!
  • Бывалый
  • *****
  • Повідомлень: 1332
  • Розташування: Тернопіль
  • Головне - не проспати своє життя.
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #51 : 05 Лютого 2020, 21:52:29 »
Нє, тут все зводиться до одного - дорожчий тому що інша цінова категорія і інший клас. Крапка.
Не дивно? Чи в риболовлі снобізм вже на рівні почуттів, а ідеалізація ціни перевершила здатність тверезо думати?
Чи може все набагато простіше - просто нічого сказати?  {))}

Щоб зрозуміти різницю між ножами, потрібно в них розбиратися. А як же інакше?
Візьмемо інший приклад.
Он, для порівняння, у фірми Мерседес є легкові автівки А, В, С, Е класів, а ще представницькі, S-класу.
Для мене це нічого не говорить (на практиці), тому я не можу їх порівняти, бо я на них не їздив.
Ну а для Вас, Fes, як для людини, яка має безпосереднє відношення до різних автівок, цей поділ на класи, впевнений, є цілком зрозумілим.
Щось таке і з котушками Дайва, Шимано. Їздити, пардон, ловити можна і тим, і іншим класом, і доволі комфортно, але різниця таки є. І в ціні також.
До речі, у каталозі Дайва за минулий рік можна почитати і про Екселер (26 стор.) і про Нінзю (28 стор). там вказані деякі відмінності між ними.
« Останнє редагування: 05 Лютого 2020, 22:10:19 від novak »
Ніколи не здавайся! Вихід завжди є!

Offline vobler

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 7360
  • Розташування: г Сумы
  • Время создает нас
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #52 : 05 Лютого 2020, 21:55:52 »
Каждый выбирает то что нравится и как средства позволяют. У меня спин  Major Craft Solpara 0,5-7 грамм и Серебряный ручей ...очень старый. Катушка дайва  -2000 (бюджет 2000 грн) . все устраивает...Была  КАТУШКА SHIMANO 800 ,крупный рыб убил фрикцион и шестерни..

Offline маньяк

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 3598
  • Розташування: г.Киев
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #53 : 05 Лютого 2020, 22:17:05 »
все зводиться до одного - дорожчий тому що інший клас.
в цього краща сталь (тому він довше тримає РК)
В чому різниця між двома висловлюваннями?
Я геть не шарю, які карбіди, чи присадки, як впливають на "якість" сталі. Мені теж незрозуміло, чому Ванадіс, настільки дорожчий за Х12. І хоч ти лусни, ти мені цього не "доведеш".
Лишається вірити на слово...
З повагою!

Offline Fes

  • Администратор
  • Эксперт
  • *****
  • Повідомлень: 37762
  • Розташування: Дніпро
    • НОЖиК
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #54 : 05 Лютого 2020, 22:24:47 »
Щоб зрозуміти різницю між ножами, потрібно в них розбиратися.
Так плюс мльйон!
От і питають в тих, хто в них розбирається! Принаймні кажуть (або роблять вигляд) що розбираються. Розбираєшся - поясни те, в чому розбираєшся. Не хочеш - скажи прямо "ти рилом не вийшов", не можеш - тоді вже, пардон, не розбираєшся, а просто брешеш і "понти колотиш"
І що я вище написав не так? І чому мало хто відповідає? ;)
Ну а для Вас, Fes, як для людини, яка мала безпосереднє відношення до різних автівок, цей поділ на класи, впевнений, є цілком зрозумілим.
Теж плюс багато!
Так спитайте мене про різницю - і я відповім, розжую і в рот покладу чому один кращий другого і чому кращий дорожчий. І розповім без посилання на "тактильні відчуття" (хоча маю думку, що в авто вони набагато яскравіші ніж УЛ ;))
В риболовлі ж якісь інші поняття, чомусь..

В чому різниця між двома висловлюваннями?
Невже не бачиш?
В першому є пояснення "чому" (цікавишся що таке краща сталь - запитай, відповідь отримаєш 100%. З різних точок зору, але отримаєш!), в другому нема. "Вищий клас" не відповідь про різницю конкретних котушок - це просто згадування про якісь класи...
"І на оновленій землі
Врага не буде, супостата,
А буде син і буде мати,
І будуть люди на землі…"

Offline космос

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 10947
  • Розташування: Украина, Донецкая обл.
  • Все будет хорошо!
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #55 : 05 Лютого 2020, 22:31:57 »
тоже внимательно слежу за темой, конструктиву- почти ноль. ((
ничего интересного пока не узнал. ((
мои работы http://www.knife.com.ua/forum/index.php?board=561.0
канал
https://www.youtube.com/user/MsDtkbh/featured?disable_polymer=1
отзывы http://www.knife.com.ua/forum/index.php?topic=14606.0
Если вы не умеете радоваться  жизни, то вы старый пердун (с)

Offline lenpeh

  • Старожил
  • ******
  • Повідомлень: 2309
  • Розташування: г.Сумы
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #56 : 05 Лютого 2020, 22:38:11 »
      Вы хотя бы у одного производителя видели описание технологии производства катушки, ну или класс точности с которой обрабатываются её детали? А где-нибудь видели чтоб написаны были трудозатрат на производство?
    Новак, кстати привёл хороший пример с мерсами. Попробуйте сами себе доказать лучшесть КПП Спринтера ведь она дороже, чем КПП Вито.

Offline Romko

  • Активный участник
  • ***
  • Повідомлень: 667
  • Розташування: м.Львів
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #57 : 05 Лютого 2020, 22:46:48 »
Дуже не заглиблювався в порівняння, але помітив, що в екселері "ведомая" шестерня опирається на два підшипники, а не один, як в нінзя. При вимотуванні під навантаженням чи без, сила прикладена до ротора намагається відхилити його вісь, яка співпадає з віссю штока, відповідно створюється навантаження на посадочне місце шестерні в корпусі, тому підшипник там зовсім не лишній. Аналогічна конструкція в Shimano з'являється починаючи з Sahara, якщо не помиляюсь.

Offline Fes

  • Администратор
  • Эксперт
  • *****
  • Повідомлень: 37762
  • Розташування: Дніпро
    • НОЖиК
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #58 : 05 Лютого 2020, 22:47:43 »
2lenpeh - Вы это о чем? Какие технологии производства? {_07} Я понятия не имею о производстве двигателей, коробок и дверных замков Мерседеса.
Но я смогу даже очень тупому интересующемуся объяснить чем отличается Вито от Спринтера, какой из них лучше (на мой взгляд и почему), и почему один дороже, а другой дешевле.
Ваш пост - типичный, стопроцентный пример зачатка флуда, ухода от темы и последующего превращения ветки в бесполезную говорильню.
Не несите бред и говорите по существу. Нечего сказать - молчите, но подобные посты ни о чем буду сносить.
"І на оновленій землі
Врага не буде, супостата,
А буде син і буде мати,
І будуть люди на землі…"

Offline novak

  • Будемо жити!
  • Бывалый
  • *****
  • Повідомлень: 1332
  • Розташування: Тернопіль
  • Головне - не проспати своє життя.
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #59 : 05 Лютого 2020, 22:49:03 »
"Вищий клас" не відповідь про різницю конкретних котушок - це просто згадування про якісь класи...
Що стосується різниці між Екселером і Нінзею (а в ціні це майже два рази), то по каталогу видно ось що:
- 5 підшипників проти 4-х. Не виключено також, що підшипники різного класу і, відповідно, ціни.
- порожниста шпуля проти суцільної
- порожниста дужка проти суцільної.
ну і різниця у вазі 25 грамів.

Можливо є ще різниця у напиленні буртика шпулі, у матеріалах шестерень ведучої пари чи матеріалі фрикційних дисків, матеріалі кноба та ін. нюанси, але це може знати лише той, хто глибше вникає в ці нюанси і має доступ до відповідної інформації від самої фірми Дайва.

П.С. У Екселера більш глибока шпуля, але це ні плюс ні мінус. Для УЛ глибока шпуля не потрібна.
Ніколи не здавайся! Вихід завжди є!

Offline Fes

  • Администратор
  • Эксперт
  • *****
  • Повідомлень: 37762
  • Розташування: Дніпро
    • НОЖиК
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #60 : 05 Лютого 2020, 22:50:41 »
Дуже не заглиблювався в порівняння, але помітив, що в екселері "ведомая" шестерня опирається на два підшипники, а не один, як в нінзя
А "експерти" "не помітили" і дві сторінки розповідали про в кого х.. товще.
І навіть зараз - також не поічають, а теревенять про "як було треба"
Не смішно? Мені вже ні, бо мабуть чергову тему різати прийдеться...
"І на оновленій землі
Врага не буде, супостата,
А буде син і буде мати,
І будуть люди на землі…"

Offline novak

  • Будемо жити!
  • Бывалый
  • *****
  • Повідомлень: 1332
  • Розташування: Тернопіль
  • Головне - не проспати своє життя.
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #61 : 05 Лютого 2020, 22:59:37 »
Аналогічна конструкція в Shimano з'являється починаючи з Sahara, якщо не помиляюсь.
Дехто бере Седону і ставить додатковий підшиник замість втулки і каже, що то вже практично Сахара.
Ну майже...  ;)
Ніколи не здавайся! Вихід завжди є!

Offline Fes

  • Администратор
  • Эксперт
  • *****
  • Повідомлень: 37762
  • Розташування: Дніпро
    • НОЖиК
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #62 : 05 Лютого 2020, 22:59:50 »
Що стосується різниці між Екселером і Нінзею...
Чому про це пишете Ви (і в новій темі, і аж на третій сторінці) - а не ті, кого я питав декілька годин тому?
Можливо є ще різниця...
Можливо. А можливо й ні - х/з, бо ні Ви, ні я цими котушками не користувалися і до сьогодні в руках не тримали. Дехто тримав, вибрав другу - мабуть мав же якісь підстави? Але мовчить..
Я сьогодні отримав таки Ніндзю, маю ще дві Дайви (обидві більш і найбільш вищого класу) - можу відповісти на будь-які запитання стосовно різниці між ними, вартості і тих самих, блін, "тактильних відчуттів"
Чому НІЧОГО ПОДІБНОГО Я НЕ ЧИТАВ У ВІДПОВІДЯХ НА СВОЇ ПИТАННЯ????? ЗА ЗАГАЛОМ ТРИНАДЦЯТИ  {_18} СТОРІНОК?????
"І на оновленій землі
Врага не буде, супостата,
А буде син і буде мати,
І будуть люди на землі…"

Offline lenpeh

  • Старожил
  • ******
  • Повідомлень: 2309
  • Розташування: г.Сумы
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #63 : 05 Лютого 2020, 23:04:28 »
    Догадки Вас не интересуют, как не интересует мнение людей с которыми я общаюсь, поэтому не держав катушку в руках, не считаю нужным о ней что либо писать. Это я о нинзе.

Offline novak

  • Будемо жити!
  • Бывалый
  • *****
  • Повідомлень: 1332
  • Розташування: Тернопіль
  • Головне - не проспати своє життя.
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #64 : 05 Лютого 2020, 23:05:45 »
Fes, ну, тримати в руках то таке, в магазині можна потримати.
Але, скажімо, отримати уявлення про стійкість напилення на буртику (а головне, на ролику) можна лише після багатьох рибалок. Як і про зношуваність зубців передачі, якість підшипників і т.п. важливі нюанси. Багато залежатиме від того чим ловити (приманки), як ловити, в яких умовах, якими шнурами. Яку рибу, врешті-решт  {gig} витягувати і як часто.
Ніколи не здавайся! Вихід завжди є!

Offline Fes

  • Администратор
  • Эксперт
  • *****
  • Повідомлень: 37762
  • Розташування: Дніпро
    • НОЖиК
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #65 : 05 Лютого 2020, 23:27:10 »
Так. Але тими двома котушками я вже відловив будь здоров і третю можу порівняти за багатьма параметрами.
Власне йдеться не про те, а трохи про інше.
Ще раз спробую - заявив що одне краще іншого (наприклад дорожча вудка краща за дешевшу, а набагато дорожча ще краща) - доведи прикладами, власним досвідом і т.д.
А я і інші що у відповідь отримували? Навести цитати з видаленої теми?
Это я о нинзе
А невже я (і інші) питав тільки про Ніндзю?
"І на оновленій землі
Врага не буде, супостата,
А буде син і буде мати,
І будуть люди на землі…"

Offline lenpeh

  • Старожил
  • ******
  • Повідомлень: 2309
  • Розташування: г.Сумы
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #66 : 05 Лютого 2020, 23:52:44 »
    А Вы убедите меня, что то, что у Вас есть лучше того что приехало, особенно до того как Вы содержали их в руках. Чем оно в пять раз лучше? Я не ошибся в разнице цены, ведь впятеро?

Offline Fes

  • Администратор
  • Эксперт
  • *****
  • Повідомлень: 37762
  • Розташування: Дніпро
    • НОЖиК
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #67 : 06 Лютого 2020, 00:01:51 »
Ошиблись - не впятеро, а больше. Но то была не моя подача, а очень крутого Улётчика (не маньяка)
И речь шла не о моих катушках, а об удилищах УЛ вообще...
А, пардон, с какого бодуна Вы взяли что то, что приехало, вообще лучше? Или хуже? Где мной такое писано?
Хотя до бодуна видимо далеко - наверное Вы еще не трезвы?  ;)  Вряд ли такую ахнию и такую путаницу между вопросами и предметами обсуждения может нести трезвый человек... Это даже покруче анекдота про Зяму, который "выиграл в лотерею Москвич"...
И еще - Вы собрались загадить и эту тему, или таки поговорим по существу? Ну - для разнообразия - хоть на один вопрос ответите? :)
"І на оновленій землі
Врага не буде, супостата,
А буде син і буде мати,
І будуть люди на землі…"

Offline маньяк

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 3598
  • Розташування: г.Киев
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #68 : 06 Лютого 2020, 07:23:51 »
Попробую "ответить" на накопившееся, как будто все вопросы были мне. Может и рвано получится, как смогу.
Но предупреждаю, "изучал азы" очень давно и очень многое забыл. В голве остались только "общие критерии оценки" и "аргументы", влияющие на мой выбор...
Сначала по удилищам .
об удилищах УЛ вообще
Я тебе отвечал , "обобщенно" - в материалах и технологиях. Приводил пример по разнице в цене и весе колец. Извини правда, не смогу объяснить научно, почему СИК лучше, легче и дороже алконайта (материал вставок в кольцах), а торзайт еще лучше, легче и дороже.  Так, что варианта у тебя два. Поверить или искать дальше информацию самому (вплоть до химсостава). Я "поверил" и забыл.
Чем легче кольцо, тем лучше. Один и тот же бланк, но с разными , по весу наборами колец = два разных спиннинга. Этот момент надо разъяснять?
По бланкам. Карбон легче,чуствительнее и дороже "стекла", но более хрупок и ломок  Есть такое понятие, как модульность карбона. Чем она выше, тем он легче, чуствительнее и дороже и т.д. Это в общем и упрощенно. Может я когда и видел "научные изыскания" ,типа скорость затухания колебаний, в зависимости от модульности карбона, но не помню. Еще применяют разные технологии намотки, добавляют борон и прочие хрени. Как именно это все влияет на качество не изучал, мне пофиг. Но на цену влияет.
На примере из старых дедовых Лумисов (G.Loomis). Одна и та же модель выпускается в трех-четырех материалах. На GL2 ставят кольца аконайт в стали, на GLX СИК в титане. И вот уде разница в цене 2+ раза. GLX и легче и чуствительнее и быстрее.  Лучше это или нет, право выбора потребителя...
Сейчас у деда другая фирма, новые материалы, но я уже не лезу, нет необходимсти и желания. В основном, меня устраивает то, что уже имею. Если надумаю купить еще что-то, то тупо спрошу у друзей. Они помоложе, поактивнее и постоянно в теме новинок и "лучшести"...
Фух. По спиннингам вроде все? Как смог.

Цитата: Fes от Вчера в 22:50:41
А "експерти" "не помітили"
Я заметил разницу в количестве подшипников. Но промолчал:
Не знал, где стоит 5-й. И, немного "зная тебя предвидел" твой возможный ответ - "я сам себе мастер, шо я не поставлю подшипник"...

Пока все. Может позже еще чего накрапаю.

П.С. Предлагаю, в случае, если пост покажется не информативным, сноси сразу. 8-)

« Останнє редагування: 06 Лютого 2020, 07:42:12 від маньяк »
З повагою!

Offline Fes

  • Администратор
  • Эксперт
  • *****
  • Повідомлень: 37762
  • Розташування: Дніпро
    • НОЖиК
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #69 : 06 Лютого 2020, 08:02:04 »
Спасибо, но, честно говоря, я и сам почти все это знал, и вопросы задавал не по устройству, материалам, технологиям и т.п., а несколько другие - чуть позже подниму свои тексты, выберу/соберу все вопросы в одну кучу и представлю отдельным постом (если ветку не запоганят опять)
О кольцах в той "знаменитой" теме вопрос был не "почему комплект так дорого стоит?", а "почему в изделии он получается дешевле?". Т.е. - стоимость колец (да и вообще всех материалов удилища) в розничной продаже отдельно не может быть основанием для определения цены готового продукта. Т.о. следует элементарный вывод - нельзя говорить "удилище не может стоить дешевле 100 баков потому что одни кольца стоят столько-то"
Именно к этому я подводил, именно это я и хотел донести (любая запчасть любого изделия на планете в рознице стоит в разы дороже чем на заводе при массовом производстве)
Но никто не понял (или не захотел понять), и продолжали ломать копья и сыпать ссылками.
как будто все вопросы были мне
Далеко нет. А на вопросы к тебе ты практически всегда отвечал.
"я сам себе мастер, шо я не поставлю подшипник"...
И в мыслях не было (хотя технически это возможно и не очень сложно)
К подшипникам качения (ball bearing) у меня вообще особого поклонения нет, ибо если они стоят там, где нужно (это инженерные расчеты, которых я не знаю, но имею все основания доверять тем самым именитым маркам) - то их может быть вообще минимум. Их к-во не может определять надежность и долговечность механизма в целом. Подшипники скольжения - то, что все называют втулкми, или "нет подшипника" :D - тоже подшипники, и они так же достаточно надежны и долговечны если сделаны из хороших материалов и с расчетными зазорами.
"І на оновленій землі
Врага не буде, супостата,
А буде син і буде мати,
І будуть люди на землі…"

Offline маньяк

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 3598
  • Розташування: г.Киев
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #70 : 06 Лютого 2020, 08:59:15 »
О кольцах в той "знаменитой" теме вопрос был не "почему комплект так дорого стоит?", а "почему в изделии он получается дешевле?". Т.е. - стоимость колец (да и вообще всех материалов удилища) в розничной продаже отдельно не может быть основанием для определения цены готового продукта.
Может, опосредованно конечно.
Ни в одном, серийном спиннинге, дешевле 100баксов, я не видел колец Фуджи торзайт или сик в титане. Пробки высокого класса.
И всех прочих составляющих (бланков,катушкодержателей, качества пробки и пр.)
Естественно, что фабричный спинниг будет дешевле, чем точно такой же, но билдерский. Только за счет разных цен в опте и рознице.

Думаю, это ты тоже понимаешь, но напишу.
Любой хороший производитель, делит свою продукцию на, Условно, три сегмента.
1. Бюджетный - максимально возможно дешевый. Но , что бы не потерять лицо и имя.
2. Средний - компромисный. Наиболее возможно качественный (высококлассный), при максимально возможной экономии на всем, чем возможно.
3. Элитный - Максмальное возможное качество, все самое лучшее и дорогое.
 Стоит просто открыть полный каталог фирмы и сранить характерситики, материалы и технологии.



« Останнє редагування: 06 Лютого 2020, 09:10:19 від маньяк »
З повагою!

Offline Fes

  • Администратор
  • Эксперт
  • *****
  • Повідомлень: 37762
  • Розташування: Дніпро
    • НОЖиК
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #71 : 06 Лютого 2020, 09:07:52 »
Я же приводил пример - Микадо-Олимпик, СИК в титане, стоил меньше сотни однозначно.
И это ж далеко не супербренд
Фото сделать, на слово не поверишь?
"І на оновленій землі
Врага не буде, супостата,
А буде син і буде мати,
І будуть люди на землі…"

Offline маньяк

  • Эксперт
  • *******
  • Повідомлень: 3598
  • Розташування: г.Киев
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #72 : 06 Лютого 2020, 09:12:00 »
Дай ссылку с описанием, так лучше будет. Или правильное название, сам поищу.

З повагою!

Offline Fes

  • Администратор
  • Эксперт
  • *****
  • Повідомлень: 37762
  • Розташування: Дніпро
    • НОЖиК
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #73 : 06 Лютого 2020, 09:21:56 »
Mikado Olympic Spin 300
Но я его в сети не нашел - снят с производства х/з когда видимо.
"І на оновленій землі
Врага не буде, супостата,
А буде син і буде мати,
І будуть люди на землі…"

Offline Fes

  • Администратор
  • Эксперт
  • *****
  • Повідомлень: 37762
  • Розташування: Дніпро
    • НОЖиК
Re: Даешь УЛайт!
« Reply #74 : 06 Лютого 2020, 09:26:52 »
Стучу лысиной по паркету и дико извиняюсь  (_3) - там покрытие титановое (titanium coated rings)
"І на оновленій землі
Врага не буде, супостата,
А буде син і буде мати,
І будуть люди на землі…"