Льоня, ти не прав... Те, шо людина влізла в розборки, то твоя провина, як виконавця, який взяв на себе зобов,язання по сроках!
Я не кажу, що я правий! Я намагаюся лише донести, що в логічному ланцюгу одна ланка випала. Не виконав вчасно, набридло замовнику чекати, угода скасовується і оголошується вимога повернути кошти. Кошти повертаються і все. Після цього пишеться відгук: довго робив, набридло чекати, несерйозний дядько, не рекомендую до співпраці. Навіть в тому випадку, коли я не повідомив сам, не вийшов на зв'язок, не вбачився, не зателефонував - вимога повернути кошти є логічним кроком. Не можна казати, бодай опосередковано, що я не повернув кошти, якщо я навіть не знаю про бажання контрагента розірвати угоду!
І тоді й в розборки влазити не потрібно!